Monday 6 July 2015

BODY SHOP : EAU DE TOILETTE

Sape yang suke perfume body shop? First fall in love dengan Indian Night Jasmine body shop. ni pun sebab orang tersayang yg bagi.. masa tu belajar lagi, mana la ada budget nak melaram dengan perfume2 ni. disebabkan itu first perfume yg aku guna dari body shop. so, bau tu dah melekat kat hidung. Kira dah cam serasi lah... so kali kedua aku beli perfume ni jugak kat body shop.. Masa tu, gaji keje part time. ihiks. gigih beli sebab rindu bau jasmine.... 


then, masa sales hari tu... perfume ni ada diskaun sket je.. lepas diskaun dalam RM80 lebih gitu.. so disebabkan masa tu aku dah borong barang lain, so aku beli la perfume lain yg ada banyak disc. So, aku pilih Strawberry ada disc 50%. Bau dia tersangat lah manis. sampai aku sendri pening. aku letak sket je kat nadi, tapi kesanya aku bersin 3 4 kali. punya la harum manis. dan aku rasa agak menyesal beli sebab bau tak sesuai dengan hidung aku. hihi. tapi dah belikan.. nak buat camne... pakai jelaaaaaa. bagi sape2 yang suke bau manis potong kaki ni boleh la beli... tapi lepas balik rumah haritu, aku terbau2 perfume coco ke chocolate gitu, sedap je... 





Click la kat iklan yang ada tu, Thanks ! :)


No comments:

Post a Comment