Saturday 30 January 2016

GOOD VIRTUES CO : BRIGHTENING DAY CREAM



TADAAAAA!
siapa yang dah try GOOD VIRTUES CO punya product? sep sikit. aku dengan jayanya dah habeskan sebotol day cream. bila tekan2 dah xkuar cream, tu maksudnya dah habes la cream aku... aku mmg jenis muka yg kering, lagi2 kalau duk dalam air-con. mmg cepat kering... kalau kering tu, siap menggelupas. lagi leceh.. so, mmg biasa sebelum pegi keje, aku akan pakai moisturiser ni dulu... sebelum pakai base cream.. day cream ni tak heavy.. memang sesuai nak buat moisturizer.. cuma night cream dia pekat sikit... yg ni aku slalu skip pakai sebab naik bilik je, bam tido.. bila da ngantuk sgt, segala apa aku lupa.. tapi day cream ni mmg aku xskip la.. mmg kire kewajipan sapu day cream b4 sapu cream make up.. cuma skg ni, aku pakai base cream jenama local, kan skg tgh kecoh ade mercury la apa la.. aku tengah piki nak crk base cream lain.. cuma aku xreti nak pakai foundation/bb cream sebab mcm heavy sgt and berminyak.. dan sebab muka aku jenis kering, so, tiap kali pakai cream yg heavy ni, mesti bercapuk... i issss soooo saddddd.. ni la padahnya bila xrajin minum air masak...huhu

1 comment:

  1. Suka tengok packaging company ni, bagus betul marketing dieorang! :D Kalau skincare virtues co. ni pernah try toner dia je! But mungkin tak sesuai with my skin sebab rasa panas and gatal2. :/ Day cream ni ada SPF ke?

    ~ ieyra | blog

    ReplyDelete